marți, 6 iulie 2010

Pe munte =]

Duminica ,03.07.2010, la ora 7:30 eram pregatiti sa plecam pe munte. Trebia sa vina unchiul meu si sa ne ia. La ora 8:30 am ajuns undeva in fata unei campii de la marginea padurii.... evident populata de cativa fripturisti cu nici un gand de a lasa gratarul , berea si poluarea fonica - manelele - in favoarea unei plimbari prin padure.


Pe drum am gasit un cainee . Caruia i'am spus Cainee pana i'am gasit un nume :-? era ca o oaie si era dragut si cred ca stia zona aia pe derost desi era un caine :-?? o.O  Si era un caine erou! Adica pentru cei care stiu si au fost la Cele 7 Scari e destul de dificil :-? pentru ca sunt niste scari oribile. Si cainele ala de mai jos a ocolit scarile si a venit dupa noi...ceea ce mi se pare extraordinar , a venit dupa noi desi nu ne stia ... desi a trebuit sa mearga de 2 ori mai mult ca noi ... desi nu i'am dat nimic de mancare (numa cand am ajuns sus pe munte :">) !  Am si o  pozaa :





Evident ca la un moment dat nu i'am mai zis Cainee si i'am gasit un nume  . Tequila . (sau Vasilica =))):))=)) )


In ziua aia am mers cam 18 km. Pe jos .Da' a fost frumos , a fost diferit! .
Am fost printr'o padure pana la Canionul 7 Scari.Si dupaia am urcat inca vreo o ora jumate si am ajuns in Piatra Mare :D unde am mancat =p~ aleluia! Si dupaia am plecat inapoi la campia populata , de data asta , cu si mai multi fripturisti! o.O




 P.S. : A fost frumos!.
Si stiu ca e banal si aiurea da am simtit nevoia sa scriu ceva despre ziua aia pentru ca chiar mi'a placut.
Mersii daca ai citi si ai avut rabdare >:D<.                                            S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu