vineri, 2 iulie 2010

Saga Amurg ?!


Am fost o fana Twilight. Mi’a placut la nebunie atat filmul cat si cartile (spun filmul deoarece New Moon nu mi s’a parut “fain” nici macar “bun”.. pot zice acceptabil , parerea mea , pentru ca nu corespunde cu cartea, cartea a fost fascinanta.. dar filmul ..actiunea nu era legata, se trecea dintr’una intr’alta asa brusc.. si asta nu mi’a placut in comparatie cu cartea .)
Am vazut Twilight de 30 de ori (pe bune am si martori :D) si la niciuna din vizionari nu m’am plictisit..poate ca era si varsta de vina..aveam 13 ani atunci. Si cartile , dupa parerea mea, au fost fabuloase. Imi place modul in care a scris Stephenie Meyer cartile. Le’am citit pe fiecare de cate 2 ori si le’am savurat cuvant cu cuvant.
Din punctul meu de vedere Breaking Dawn este “cireasa de pe tort” ! Minunata carte. Iar sfarsitul nu a fost chiar atat de tipic ca la majoritatea cartilor cu happy end!
Saga Amurg are de toate : acutiune , suspans, scene siropoase , romantism , uneori umor, etc.
Astept cu nerabdare filmul Eclipsa . Va aparea in Bucuresti ,pot zice azi , dar banuiesc ca toata lumea site asta . Sunt foarte curioasa si il astept sa ajunga si la Brasov..
Intradevar Saga Amurg ramane o serie de succes.
(scuzati’mi greselile de ortografie, sunt om si toti oamenii mai gresesc :D )


P.S. :Fana  Saga Amurg nu mai sunt..si  nu stiu de ce..poate din cauza filmului New Moon..
Mersii .                                                                                                                                          S.>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu