luni, 14 iunie 2010

Avem timp .



Avem timp pentru toate. Să dormim,

Să alergăm în dreapta şi în stânga,

Să regretăm ce-am greşit şi să greşim din nou,

Avem timp sa profităm sau să fim naivi,

Să ne lasam uşor influenţaţi...

Ca în final tot pe noi sa pice pedeapsa.
Să găsim scuze şi sa negam adevărul,

Să ne ataşam ca dupaia sa ne lăsăm răniţi..

Să-i judecăm pe alţii şi să ne absolvim pe noi înşine,

Avem timp să citim şi să scriem,

Să corectăm ce-am scris, să regretăm ce-am scris,

Avem timp să facem proiecte şi să nu le respectăm,

Avem timp să ne facem iluzii şi speranţe

Şi să răscolim prin cenuşa lor mai târziu.

Avem timp pentru ambiţii şi boli,

Să învinovăţim destinul şi amănuntele,

Avem timp să privim norii, reclamele sau un accident oarecare,

Avem timp să ne-alungăm întrebările,

Să amânăm răspunsurile,

Avem timp să sfărâmăm un vis şi să-l reinventăm,

Avem timp să ne facem prieteni, să-i pierdem,

Avem timp să primim lecţii şi să le uităm după aceea,
Fără sa fi învatat ceva din ele..

Avem timp să primim daruri şi să nu le-nţelegem.

Avem timp pentru toate.

Nu e timp pentru puţină tandreţe şi iubire .

Când să facem şi asta , murim.

3 comentarii:

  1. Imi placeee!!!
    Esti geniala...

    P.S:blogu' tau e mai fain decat al meu..
    Te iubesc <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de unde atata inspiratie brusca,dar oricum!E chiar tare!Daca am tine mereu cont de lucruri ca asta...........ar fi prea frumos sa fie adevarat:)

    RăspundețiȘtergere