joi, 24 iunie 2010

Ploaie vs. caldura > cine castiga? :))






De 2-3 zile ploua , ploua , ploua si e frig. 
Zici ca suntem la sfarsit de toamna si imediat vine iarna.. De la 31 de grade am ajuns la 15 grade ! 
Wtf oameni buni..sa fim seriosi , e complet aiurea. 
De la vremea aia caniculara sa vina frigu' asta e ciudat..In fine nu vreau sa scriu pe blogu' meu probleme meteorologice ca alea le gasesti usor cu un simplu search pe Google.

Cel mai mult suntem ca sa zic "afectati" , noi , "copii" . Ce poti sa faci in casa toata ziua daca ploua..ca mie una , nu prea imi vine sa ies afara 8-|. 
Sau daca iesi dupa 10 minute de stat in frig iti ingheata si tie nasu' si degetele si intri in casa sau mergi undeva ca n'ai ce face... Oricum posibilitatile de a face ceva interesant in casa sunt nelimitate daca ai imaginatie, da la un moment dat tot te plictisesti ! :D

Ajungem la o concluzie pe care toata lumea o cunoaste deja : Mai bine cald decat frig si urat! 
Aaa.. si castiga ploaia :)) am uitat..


              Craciun fericit !. =]  
                                                                                            S.>:D<                                                                                                     

Un comentariu:

  1. Mie chiar imi place vremea asta XD ploaie si frig, adica... e altceva, e mai special. Dar nu mai e prea speciala asa, in fiecare zi T_T
    Ar fi interesant, deco, sa fie umpic de soare... (nu pot sa cred ca zic asta)

    RăspundețiȘtergere