marți, 15 iunie 2010

Habar n’am


Habar n’am de ce am facut asta?..Oare am simtit asta cu adevarat??Oare…Oare?


Habar n’am daca chiar am tinut la tine?...” da am tinut …la trecut”…
Habar n’am daca imi mai pasa…Da..Imi pasa..Dar nu vreau s’o spun..” da sa isi traiasca viata in chinuri cu capra aia…
nu'mi mai pasa”…


Acum sa te intreb??
             Ba’!! Tie ti’a pasat..Hai zi pe bune?..Te’a interesat??Sau a fost asa…”Uite o fraiera”…Esti fericit acum??Te simti mai bine?Te’a ajutat?Zi macar sa stiu si eu..Sa stiu ce ar trebui sa simt acum..Ura?Invidie?Ce?
            Ajuta-ma! Nu…Nu am nevoie de ajutorul tau ..Du’te …Fa ce vrei..I’ati capra si manco’ de Halloween!!!
            Fa ce vrei..Fute’o..Omoar-o…Fute-o iar..Nu’mi pasa…Sau poate??


Habar n’am…Stiu doar ca nu ar trebui sa’mi pese..Ar trebui sa’mi bag picioarele si sa te las cu aia…Dar nu pot..Nu cred ca pot..Fiind ca mie mi’a pasat..Am tinut la tine si chiar m’a interesat..Te’am crezut ca o prasta si uite unde am ajus….

Da’ sti ce??Gata…Du’te si te’mpusca...Da’ti foc!!!NU’MI PASAA!!!!!!!


Deci aceasta postare e absolut GENIALA si puteti sa ziceti ce vreti ca nu'mi pasa!!! drepturile de autor Anei, pt inspiratia ei absolut GENIALA...


(De la aia care a suferit ca proasta pentru un Bou :) )

4 comentarii:

  1. Da..Inspiratia mea de 3 dimineata a facut asta...
    Dar tu m'ai inspirat,,Asa ca..Doar TU!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer....chiar esti GENIALA!!!postarea asta e absolut excelenta...cred ca daca o vede sughita o saptamana in continuu

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce sa zic... N-am suferit pt un bou:)) nu am cum... Da.. destul de nasol sa suferi.. ;) Good Job

    RăspundețiȘtergere